Vedení společnosti přijalo strategické rozhodnutí sloučit jednotlivé systémy řízení do jednoho kompaktního Integrovaného systému řízení. Základem Integrovaného systému řízení je systém řízení kvality, který byl vybudován a postupně rozšířen na základě norem:
Stoletá tradice naší společnosti je základem naší vize a strategie.
V souladu s tradicemi, kontextem, záměry společnosti FORNAX, a.s. a požadavky systému řízení kvality, dle ČSN EN ISO 9001:2016, stanovuje vedení společnosti :
VZTAH K ZÁKAZNÍKŮM
- úspěšná budoucnost naší společnosti je založená na spokojenosti a loajálnosti našich zákazníků
- naším cílem je, zákazníkovi vymyslet energeticky úspornější zařízení s jednoduchým ovládáním
a s možností minimalizovat rizika zmetkovitosti jeho vlastní výroby
- zajišťujeme vysokou kvalitu a technickou úroveň našich produktů a služeb
- budujeme se zákazníky oboustranně výhodné partnerské vztahy
ZAMĚSTNANCI
- splnit očekávání našich klientů mohou jen loajální, spokojení a odborně zdatní zaměstnanci
- podporujeme vzdělávání a rozvoj pracovníků za účelem zvyšování úrovně a kvality jejich práce
- pravidelnými preventivními lékařskými prohlídkami chráníme zdraví pracovníků
EXTERNÍ POSKYTOVATELÉ (DODAVATELÉ)
- provádíme pravidelná hodnocení a výběr externích poskytovatelů
- s vybranými externími poskytovateli vytváříme oboustranně prospěšné partnerské vztahy
- při volbě využívaného materiálu vycházíme zejména z hlediska kvality daného materiálu,
ochrany životního prostředí a zdraví našich zaměstnanců i zákazníků
ZÁKONNÉ A JINÉ POŽADAVKY
- trvale sledujeme a dodržujeme zákonné a jiné požadavky vztahující se k realizaci výroby,
bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a ochraně životního prostředí
- udržujeme systém řízení kvality v souladu s čsn en iso 9001:2016, systém provádění
ocelových konstrukcí dle norem ČSN EN 1090 -1 a systému jakosti při tavném svařování dle
normy ČSN EN ISO 3834-2
INFRASTRUKTURA, KOMPETENCE
- zajišťujeme zdroje pro zlepšování výroby, pracovních podmínek a technologické vybavenosti
- ředitel společnosti je osobně odpovědný za plnění této politiky kvality a každý jednotlivý
zaměstnanec nese osobní odpovědnost v rámci jeho pracovních kompetencí
PROCESNÍ PŘÍSTUP
- na základě vstupů plánujeme, realizujeme a kontrolujeme procesy, jejichž výstupem je produkt
- zvažováním rizik předcházíme nebo snižujeme případné nežádoucí účinky našich produktů
ZLEPŠOVÁNÍ
- spokojenosti našich zákazníků, je možné dosáhnout pouze neustálým zlepšováním našich
výrobků a služeb, které předčí očekávání našich zákazníků.
- udržováním systému řízení kvality, přijímáním nápravných a preventivních opatření, neustále
zlepšujeme systém řízení kvality, kvality výrobků a pracovních podmínek našich zaměstnanců
Certifikáty integrovaného systému řízení